Stichting Woongroep Uitgeest is een Erkende ANBI instelling

Sponsors van het eerste uur

Op deze pagina vindt u de logo's en informatielinks van de overheids- en andere instellingen, die met een financiele bijdrage de inrichting van de gezamenlijke ruimte met tuin mogelijk hebben gemaakt.
Door op het logo te klikken wordt de website van de instelling geopend

Doorlopende sponsoring noodzakelijk

Deze voorzieningen blijven natuurlijk in de jaarlijkse exploitatie veel geld kosten, die SWU maar ook de jongeren zelf moeilijk kunnen opbrengen.

Voor de huur hiervan, de energiekosten e.d. (€ 18.500) en voor het organiseren van de workshops en andere activiteiten (€ 3.500) in totaal dus € 22.000,  zoeken wij maatschappelijk betrokken particulieren en bedrijven, die eraan willen bijdragen dat deze jongeren de komende jaren kunnen rekenen op een stevige financiele basis.

Als u meer wilt weten en u wilt deze jongeren sponsoren of een schenking doen klik dan op sponsoren om het menu te openen en achtereenvolgens op de link "SWU sponsor worden" en / of "Brochure". Daar vindt u alle informatie over SWU.

Financiële ondersteuning voor projecten in de gezondheidszorg